22.6.12

ALL TIME FAVOURITE BEAUTY


all time favourite beauty



Dzisiaj chcę podzielić się z wami kosmetykami które uwielbiam, których kolejne opakowanie kupuję natychmiast po skonczeniu pierwszego i których używam praktycznie codziennie. 

Aussie - 3 Minute Miracle Moist - Bomba silikonowa, ale jak nic wygładza rozjaśnione włosy, sprawia że są błyszczące i super gładkie.

Bourjois Volumizer - jeśli lubicie tak jak ja mocno pogrubione rzęsy, to ten tusz na pewno wam się spodoba! Szczególnie, że wystarczą dwie warstwy aby uzyskać efekt sztucznych rzęs.

MAC Mineralize Skin Finish Soft and Gentle - używam jako rozświetlacza i cienia do powiek. utrzymuje się na policzku cały dzień i delikatnie rozświetla

Ecotools pędzle - są supermiękkie, nie gubią włosków, są łatwe w myciu, łatwo dostępne, po prostu idealne szczególnie za taką cenę!  

MAC Pro Longwear Concealerkorektor który pozostaje na twarzy przez cały dzień, kryjąc to co ma kryć i nie wysusza. Jedyny minus to opakowanie z pompką, przez którą wyciska się zbyt dużo produktu. 

Chanel Rouge Coco Shine 57 Aventure - błyszczyk i szminka w jednym, ładny różowy odcień idealny na lato i nie wymaga użycia lusterka przy aplikacji.

Macadamia Oilolejek stosuję na końcówki mokrych włosów, dzięki niemu suszę je o połowę krócej. Włosy są miękki, lśniące i ładnie pachną.

Chloe Chloe Woman - mój ukochany zapach, lekki i kobiecy. I utrzymujący się bardzo długo, szczególnie na ubraniu.

Essie absolutely shore - jeśli podoba wam się miętowy odcień na paznokciach, a szukacie bardziej stonowanego, pastelowego odcienia ten wam się spodoba. Dwie warstwy kryją idealnie. 

Tangle Teezer posiadaczki lekko zniszczonych i puszących się włosów jak ja pokochają tą szczotkę, dzięki której bez wyrywania i ciągnięcia udaje się rozczesać włosy. 

Clarins Lip Perfectorbalsam do ust o nieziemskim zapachu waty cukrowej, ładnie nawilża i optycznie powiększa usta bez uczucia mrowienia. Posiadam go w dwóch odcieniach 01 różowym i 02 koralowym i oba uwielbiam.

Urban Decay Naked - Paleta o której pisałam już wiele razy. Wszystkie potrzebne odcienie mam w jednym miejscu, cienie są kremowe świetnie napigmentowane i bardzo trwałe. Kupiłam ją rok temu i od tego czasu nie kupiłam ani jednego cienia prasowanego.

MAC Studio fix plus powder foundation - noszę zawsze w torebce bo sprawdza przy szybkim makijażu gdy stoję na swiatłach w drodze do pracy, lub poprawek w ciągu dnia. Ładnie kryje i matuje. 

4 komentarze:

  1. aussie 3minute mam w planach kupic,ale u mnie jest biala... tzn opakowanie ma biale. czy to jest jakas inna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się że ta biała nazywa się 3 minute miracle reconstructor i chyba jest bardziej ziolowa, niestety jej nie miałam. Ta fioletowa pachnie świetnie trochę kokosem i ananasem i kupuję ją na allegro, albo ebayu.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Tangle Teezer to też mój all time favoutite :)
    a paletką Naked bym nie pogardziła, póki co jednak nie przewiduję jej w swoim budżecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chanel. Mac, Macadamia podpisuje sie pod nimi, tez je kocham:)

    OdpowiedzUsuń