22.5.12

GOLDEN AFTERNOON (OOTD)




Sweter: H&M // Jasnoniebieskie rurki: RESERVED // Buty: Vivienne Westwood for Melissa // Kopertówka: H&M // Bransoletka sowa: SH // Lakier: ESSIE 758 Absolutely Shore


Po ponad dwóch tygodniach oczekiwania doleciały w końcu do mnie gumowe baletki od Vivienne Westwood, nie mogłam się więc powstrzymać i od razu założyłam je na popołudniowe wyjście na kawę.
Po tym jednym wyjściu jestem zachwycona, są super wygodne i pięknie wyglądają na nodze.
Beżowy sweterek mimo, że pochodzi z ubiegłorocznej kolekcji H&M to nadal doskonale wpisuje się w trendy sweterków o luźnym splocie i w jasnych kolorach.
 Niebiesko szare rurki to jeden z ostatnich udanych nabytków, są idealne na lato - cieniutkie i super wygodne. O kopertówce i bransoletce pisałam na blogu wcześniej. 
Lakier jest moim pierwszym lakierem z Essie, wybrałam go dlatego, że jest bardziej stonowany niż miętowy z Revlonu (który uwielbiam) i bardziej nadaje się na co dzień do pracy. Jak na razie od ponad 2 tygodni cały czas maluję nim paznokcie i nadal mi się podoba.

Wiem wiem, ze ostatnio zaglądam na bloga od święta, ale nastąpił u mnie totalny brak weny.
W ogóle zapomniałam również, o tym, że założyłam stronę na facebooku!
Zapraszam do polubienia :) 

buziaki!







6 komentarzy:

  1. Melisski są cudowne! Kopertówka również :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna kopertówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. what a beautiful pochette!

    OdpowiedzUsuń
  4. No buty są świetne!! Kurczę, zazraszczam Ci ich :) i sówki też :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Love design, amazing blog :) If you want to follow each other...just tell me:X

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń