21.4.12

SPRING & SUMMER NAIL POLISHES

Uwielbiam kupować lakiery do paznokci... Nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że zazwyczaj maluję je beżami lub czerwienią. W tym sezonie jednak mam ochotę na trochę więcej szaleństwa i oto kilka lakierów które zakupiłam specjalnie z myślą o sezonie wiosenno-letnim.




Lakiery z CATRICE : od lewej 830 Salmon&Garfunkel, 170 I scream peach!, 820 Pimp my Shrimp.
Są to piękne odcienie brzoskwini, moim ulubionym jest ten najjaśniejszy 830 i myślę, że będzie jeszcze lepiej wyglądał z lekko opaloną skórą.


Lakiery z REVLON (044 Blue Lagoon, 028 Minted
Posiadam je w swojej kolekcji od zeszłych wakacji, miętowy nosiłam na paznokciach praktycznie przez całe lato i muszę przyznać, że ten kolor wcale mi się nie znudził! 


MANHATTAN 67S, 81C - najnowsze zakupy, piękne intensywne kolory i wystarczy jedna warstwa aby uzyskać kolor taki jak w buteleczce.


L'oreal 209 i 601.
Piękne pastelowe odcienie, na których trochę się zawiodłam. Po pierwsze trzeba co najmniej 3 warstwy lakieru aby wyglądał on ładnie na paznokciu, przez co wysycha strasznie długo no i z trwałością też nie jest najlepiej. Mimo wszystko będę ich używać, ponieważ kolory są piękne. ;)

Mam w planach zakup jeszcze kilku kolorów (delikatny pastelowy fiolet i żółty), tylko jeszcze nie znalazłam takich odcieni jak sobie wymyśliłam. :)
A jakie lakiery będą gościć na waszych paznokciach tej wiosny?


1 komentarz:

  1. Swietne kolory!Uwielbiam kolory na paznokciach:)
    Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń