9.4.12

SPRING & SUMMER LIPSTICKS

Rozleniwiłam się totalnie. Stąd też moja nieobecność na blogu. Winę mogę zwalić już tylko na pogodę i brak słońca, który totalnie rozładował moje akumulatory. Całe szczęście, że rano obudziły mnie promienie słoneczne i od razu poczułam przypływ energii i chęć do działania! :)
Dzisiaj mam dla was post o kilku szminkach, których mam zamiar używać przez caly wiosenno letni sezon. :)
(Wybaczcie że piszę to juz po raz drugi, ale jakimś cudem poprzednia wersja sie skasowała.)






Zamieniłam ukochane odcienie nude na rzecz róży, korali a także jednej czerwieni!













1. Catrice Ultimate Colour 130 Frozen Rose - blady róż, bardzo kremowa i kryjąca. Jedyny minus - trzeba miec idealnie gładkie usta. 
2. Chanel Rouge Coco Shine - 57 Aventure - bardziej błyszczyk niż pomadka, nadaje ładnie różowy, błyszczący a zarazem transparentny efekt.
3. L'oreal 301 Dating Coral - bardzo nawilżająca pomadka o pięknym delikatnie koralowym odcieniu.
4. Catrice Ultimate Shine 210 Kiss Kiss Hibiskiss - ostry wręcz neonowy róż złamany koralem, bardzo kremowa i błyszcząca pomadka, ale uwaga barwi usta na dłużej. ;)
5. Maybelline 163 Fuchsia - piękny róż delikatnie wpadający w fiolet. To mój ulubieniec z zeszłego lata.
6. Kryolan LC101 - był w najnowszym glossy boxie. Jest to czerwień jakiej szukałam idealne połączenie chłodnych i ciepłych odcieni. Nie miałam okazji jeszcze jej wypróbować, ale coś czuję że się bardzo polubimy.


A jakie są wasze typy szminkowe na cieplejszą porę roku? :)

1 komentarz:

  1. śliczne szminki<3
    Możesz kliknąć w baner limonkowy szyk u mnie na blogu ..Jak spodoba Ci się mój blog zapraszam do obserwacji.

    OdpowiedzUsuń