19.4.12

Olejek do włosów

Od czasu gdy w mojej łazience zagościł olejek do włosów Macadamia oil stałam się wierną fanką tego produktu i nie wyobrażam już sobie pielęgnacji włosów bez niego!
Może też dlatego, że moje włosy po nim są gładsze i bardziej błyszczące, końcówki mimo że nie podcinałam ich od października są w bardzo dobrej kondycji, ale przede wszystkim dla zapachu który utrzymuje się bardzo długo po nałożeniu.

Kiedy skończył się ten mój ulubiony, pobiegłam do mojej ulubionej apteki w nadziei ze znajdę coś naturalnego w jego zastępstwie. I jedyne co znalazłam to olejek z NUXE i  jedwabisty olejek do ciała, włosów i twarzy firmy SANOFLORE.


Bardzo podoba mi się jego zapach i delikatna, sucha formuła i to że jest w sprayu!  Użyłam go dopiero raz i to wcale nie na włosy a na twarz. Odrobinę nałożyłam wieczorem a rano cera była bardzo gładka i dobrze nawilżona. A zaraz nakładam go na włosy, na moją ulubioną kurację nocną :)

Jeżeli używałyście/ używacie tego olejku dajcie znać jak się u was sprawdza :) A może polecacie inne naturalne olejki do włosów?

1 komentarz:

  1. Kochana, do włosów zdecydowanie polecam Ci olej kokosowy :-) Używam od pół roku i nie wyobrażam sobie już pielęgnacji bez niego :-)

    OdpowiedzUsuń