31.3.12

ULUBIEŃCY MARCA


Produkty których obsesyjnie używałam cały miesiąc. Wiem, wiem że mało wiosenne ale obiecuję że w przyszłym miesiącu będzie 100% wiosennie.

1. Urban Decay Naked - całą zimę przeleżała w szufladzie, a ja wraz z promieniami słońca wróciłam do niej i nadal darzę ją miłością bezgraniczną.

2. Estee Lauder Double Wear Light - wraz z postanowieniem zużywania kosmetyków których mam w nadmiarze nadszedł czas na podkłady. Podkład normalnie byłby dla mnie teraz za ciemny ale po wcześniejszym zastosowaniu samoopalacza jest ok. Ładnie wyrównuje skórę, nie jest za ciężki i lekko ją matuje przez co nie muszę już używać pudru, co skraca czas porannego makijażu (a to bardzo mi się przydaje, szczególnie po zmianie czasu).

3. Tusz Volume Fast & Perfect Bourjois- to też jest dal mnie forma produktu dwa w jednym, bo od kiedy go mam zrezygnowałam z używania zalotki. Automatyczna obracająca się szczoteczka ładnie maluje nawet najkrótsze rzęsy. Tusz jest bardzo trwały i jedyny problem jaki z nim mam to wieczorny demakijaż.

4. Dream Touch Blush - 04 Pink . To że uwielbiam produkty w kremie i musie to wiadomo nie od dziś ;) Mam już inny odcień różu z tej serii a na ten skusiłam się dla tego, że jest bardzo delikatny, ma drobniutkie drobinki i pięknie rozświetla skórę dając efekt na prawdę zdrowej cery. I znów muszę dodać + za szybkość nakładania - bo wystarczy rozetrzeć go palcami.

5. Gosh Lip Gloss nr 004 - idealnie się sprawdzał przy mocniejszym makijażu oka. Jak na błyszczyk utrzymuje się bardzo długo. Ładny delikatnie mleczny kolor, którym możemy pomalować się bez użycia lusterka.

6. Sanoflore Nektar Nawilżający - naturalny krem bez którego nie wyobrażam już sobie pielęgnacji! Bardzo szybko się wchłania więc spokojnie można go uzywać pod makijaż. Nie podrażnia, ładnie nawilża i uspokoił moją cerę na tyle, że od kiedy go używam nie zauważyłam nowych niespodzianek na twarzy. Na pewno go kupię ponownie!

7. Maść ochronna z witaminą A + masło do ciała z olejkiem arganowym Bielenda (niestety zapomniałam dodać do zdjęcia) - to mój ulubiony zestaw do pielęgnacji stóp. Mieszałam na dłoni oba produkty i nakładałam na stopy, dzięki czemu moje zazwyczaj suche pięty, na które nie działa żaden krem,  stały się super gładkie.



Moje ulubione dodatki w tym miesiącu:
Ozdoby do włosów w kolorze złota H&M
Okulary River Island - ASOS

4 komentarze:

  1. Naked i Estee Lauder double wear rowniez sa moimi ulubiencami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EL zbliża się już ku końcowi i jestem w trakcie poszukiwać czegoś podobnego tylko jeszcze lżejszego i z odrobinę mniej matowym wykończeniem.
      Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  2. ten nektar nawilżający strasznie mnie zaintrygował Kochana napisz mi proszę gdzie go mogę dostać i jaka jest cena? W aptekach go znajdę? (jak możesz daj znać u mnie) buziaki ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. fajni ulubieńcy, świetne są te ozdoby do włosów z H&M

    OdpowiedzUsuń