27.2.12

TAG - 5 kosmetycznych rzeczy, których wcale nie chcę mieć...

Do zabawy zaprosiła mnie Mona. Szczerze mówiąc to długo zastanawiałam się nad odpowiedziami, bo strasznie trudno było mi znaleźć te 5 rzeczy, których nie chciałabym mieć.

Zasady:
-napisz, kto Cię otagował i zamieść zasady;
-zamieść baner TAG'u i opisz 5 rzeczy z działu kosmetyki ( akcesoria, pielęgnacja, 
przechowywanie, kosmetyki kolorowe, higiena ), które Twoim zdaniem są całkowicie zbędne,bo:
  • maja tańsze odpowiedniki,
  • są przereklamowane,
  • amatorkom są niepotrzebne,
  • bo to sposób na niepotrzebne wydatki.
- krótko wyjaśnij swój wybór i zaproś do zabawy 5 lub więcej innych blogerek. 






1. CHANEL nr. 5 - co prawda klasyk ale w ogóle ten zapach mnie nie kręci, kojarzy mi się ze starszą Panią. Więc jest szansa że za kilkadziesiąt lat, może też ten zapach polubię ;)


2. Pękające lakiery do paznokci - według mnie wyglądają tak samo nieestetycznie jak obdrapany lakier.


3. Karbownica do włosów - nie wiem jak w ogóle karbowane włosy mogą się komuś podobać? Zresztą pamiętam modę na podobna fryzurę z wczesnych latach szkoły podstawowej, gdy mamy zaplatały swoim córkom warkoczyki na noc, a później takie lwie grzywy z ogromnymi kokardami paradowały po szkolnych korytarzach. Na szczęście moja mama mi tego oszczędziła. :)


4. Duże paleta kolorowych cieni - jestem fanką neutralnych kolorów i najlepiej beży, brązów i złota, więc taka paleta z setką kolorów na 100 % kurzyłaby się w szafce.


5. Jedwab do włosów - odkąd spróbowałam olejku macadamia, wiem że nigdy już do jedwabiu nie wrócę! Moje włosy są zdrowsze i bardziej lśniące.


Jeśli jeszcze znalazł się ktoś kto nie został otagowany w tej zabawie to uwaga uwaga TAGUJĘ WŁAŚNIE CIEBIE! :)


4 komentarze:

  1. 2 i 4 - to również moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. he he z Chanel mam tak samo, mimo iż posiadam, bo dostałam w prezencie, to od dawna stoi przy innych perfumach dla ozdoby ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz dla ozdoby to zupełnie inna kwestia ;)

      Usuń