16.2.12

SPRING MAKE UP TREND - PEACH!!!


Jednym z wiosennych trendów w makijażu, jaki bardzo przypadł mi do gustu, jest kolor brzoskwiniowy.

Przede wszystkim dlatego, że:
- pasuje do większości typów urody
- sprawia że wyglądamy świeżo i dziewczęco
- ociepla kolor cery w bardziej wyrafinowany sposób niż bronzer
- wygląda ciekawiej i bardziej uroczo, niż zwyczajny różowy róż.

Makijaże z brzoskwinką w roli głównej można było zobaczyć na wielu pokazach mody spring/summer 2012. Wiem, że to nie po raz pierwszy ten kolor króluje w makijażach, bo raczej jest to trend który powraca co kilka sezonów. A więc co wyróżnia brzoskwinkę w 2012?
Przede wszystkim nowoczesna brzoskwinia używana na twarzy jest MATOWA I DELIKATNA, nawet odrobinę TRANSPARENTNA, bez drobinek brokatu, nadająca naturalny "glow". Nasza skóra ma wyglądać na muśniętą słońcem, zdrową i świeżą!


                                                DKNY                                    Michael Kors                                 Louis Vuitton

Przejrzałam moje zbiory kosmetyczne i jedyne co znalazłam, co chociaż trochę wpasowuje się w ten trend to lakier do paznokci Catrice - 170 I Scream Peach!, błyszczyk Revlon - Coral Reef, róż Laura Mercier - Apricot.


A to mini lista rzeczy które mam zamiar kupić w pięknych odcieniach brzoskwinki:
- pomadka + konturówka i błyszczyk
- kremowy róż
- lakier, a raczej lakiery ;) do paznokci
- cień do powiek

Jeżeli posiadacie kosmetyk kolorowy, w kolorze brzoskwiniowym, z którego jesteście bardzo zadowolone to bardzo proszę podzielcie się tą informacją :)

coffedoll



2 komentarze:

  1. ja również zaopatrzę się w kilka produktów w odcieniu brzoskwini:) podoba mi się ten trend

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się chyba skuszę na jakiś róż w tym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń