12.2.12

LENIWA NIEDZIELA...

Nie wiem jak wy, ale ja mam już powyżej uszu tych mrozów i śniegu! Marzy mi się zieleń, słońce i kwitnące jabłonie w ogrodzie. 
Skoro jeszcze do tych cieplejszych wiosennych dni zostało trochę czasu, w międzyczasie mogę jedynie przenieść się  parę tygodniu w przód, dzięki najnowszemu marcowemu numerowi Vogue UK.
I powiem szczerze, że jest to jedno z najbardziej inspirujących, przynajmniej dla mnie, wydań tego magazynu i powoli tworzę listę moich "must have" na nadchodzący wiosenno - letni sezon!
I miło również zobaczyć na okładce moją ulubienicę ostatnich miesięcy Lane Del Ray (a tak na marginesie, pięknie wygląda na zdjęciach).

A jak wy spędzacie to zimne niedzielne popołudnie?

coffedoll

2 komentarze:

  1. ja z uwagi na charakter swojej pracy, spędziłam ją pracowicie. Jestem jednak zadowolona -to były bardzo dobre zlecenia!
    Ciekawa jestem co znajdzie się na twojej liście must have?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że pochwalę moimi "must have" :) już szykuję kilka postów nawet :)
    pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!!! :)

    OdpowiedzUsuń