7.2.12

DOUGLAS BOX-OF-BEAUTY

Pijąc kawę i przeglądając maile znalazłam jeden od perfumerii Douglas, która informuje mnie, że dostępne jest na ich stronie pudełko box-of-beauty. Pudełka niespodzianki wyrastają ostatnio jak grzyby po deszczu i prawdę mówiąc nie miałam jeszcze okazji wypróbować żadnego. 
Przez przypadek udało mi się w zeszłym tygodniu zamówić kiss boxa, ale jego zawartość poznam dopiero po 20.02. 
Douglas natomiast od razu informuje jakie 2 pełnowymiarowe produkty będą w pudełku i moim zdaniem to super pomysł, bo od razu wiemy czy jesteśmy zainteresowane zakupem czy nie. Cena jest wyższa od innych pudełek na rynku (40 zł + koszt przesyłki), jednak z symaptii do Douglasa skusiłam się na zakup i wypróbowanie tego pudełka.
W tym miesiącu pełnowymiarowe produkty to : lakier do paznokci MaxFactor oraz błyszczyk BeYu + 3 próbki. 
Zainteresowanych zapraszam Douglas box-of-beauty

xo 
coffedoll
 

2 komentarze:

  1. Kasia7.2.12

    53zł za lakier, błyszczyk + 3 próbki? Douglas chyba uważa Polki za naiwniaczki...

    OdpowiedzUsuń
  2. a jaki kolor lakieru? :)

    OdpowiedzUsuń