6.1.12

WHAT'S IN MY WINTER MAKEUP BAG?




Zimą niestety jestem zmuszona nosić w swojej torebce trochę większą kosmetyczkę.
Sezon grzewczy sprawia, że mój makijaż nie trzyma się tak idealnie przez cały dzień. Gdy po pracy nie wracam prosto do domu, a np. spotykam się z przyjaciółmi, niestety muszę poprawić co nieco, dlatego moja kosmetyczka jest taka wypchana :)


1. Podkład mineralny w pudrze Artdeco z dużym lusterkiem i gąbeczką pomaga szybko ujednolicić kolor cery.
2. Korektor mineralny Maybelline jest to jeden z moich ulubionych korektorów, nie wysusza i ładnie kryje.
2. Paletka PIXI - w niej mam wszystko - cienie, róż, rozświetlacz i błyszczyki + lusterko :)
3. Jak widać noszę ze sobą kilka produktów do ust (myślę że co najmniej drugie tyle znalazłoby się po przeszukaniu wszystkich kieszeni mojej torebki). Oczywiście podstawą są balsamy i tutaj mam dwa: ukochany Vitamin shake z Nivea i Cold Cream balsam do ust z Avene. 
No i oczywiście coś co poprawia humor w pochmurne i szare dni - kolorowe pomadki Catrice i dwie z Manhattan.
4. Pędzelek do cieni i do różu
5. Nawilżające krople do oczu, przydatne gdy za dużo czasu spędzam przed komputerem
6. Perfumowany balsam do ciała Viva La Juicy 
7.Gumki i "żabki" do szybkiego poprawienia fryzury.

A co znajduje się w waszych podręcznych kosmetyczkach zimową porą?

Zapraszam do wzięcia udziału w moim pierwszym rozdaniu na blogu!!!


7 komentarzy:

  1. mogłaś jeszcze pokazać jak ta paletka "Pixi" wygląda w środku bo bardzo mnie zainteresowała ;) ja w sumie w mojej kosmetyczce podręcznej noszę kremy do rąk, balsam do ust i w sumie chyba to wszystko ;)jakoś wolę poprawić wygląd w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o przepraszam już widzę tą paletkę jakoś mi ta notka umkła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a już odpisywałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no właśnie już widziałam ;D Musiała mi ta notka umknąć ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy7.1.12

    co sadzisz o tej pomadce Nivea witamin. Na wizazu czytalam,ze nie nawilża, lecz wysusza :( dziwne? jaka jest Twoja opinia, bo nie wiem, czy kupić? nadaje kolor ustom?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz ja tą pomadkę z Nivea bardzo lubię. Moich ust nie wysusza, nadaje delikatnie blado-różowy odcień i pachnie obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W mojej kosmetyczce też jest cała gama różności do ust :) I balsamy i pomadki i błyszczyki. Kiedyś tak nie miałam, ale teraz źle się czuję jeśli nie mam czegokolwiek na ustach :)

    OdpowiedzUsuń