3.1.12

NEW YEARS RESOLUTIONS + MOJE PIERWSZE ROZDANIE !!!


zdjecie weheartit.com


1 stycznia jest zawsze tylko "moim" dniem, który spędzam na wysypianiu się, zapisywaniu ważnych rzeczy w nowym kalendarzu, picu dobrej kawy, podsumowywaniu minionego roku i robieniu planów na nowy.
Oczywiście również tworze listę noworocznych postanowień, którą wpisuję w jedną z pierwszych stron nowego kalendarza, abym zawsze mogła na nie zerknąć i sobie przypomnieć ;)

W tym roku moja lista o dziwo wygląda trochę inaczej, bo brakuje w niej pompatycznych "schudnę x kg" będę ćwiczyć codziennie itp. Natomiast pełno jest drobnych rzeczy, które mają sprawić że będę po prostu szczęśliwsza. np. podróżować więcej, nosić sukienki, kupować mniej kosmetyków kolorowych - to będzie mega trudne ;), pić 2 litry wody dziennie, zacząć naukę włoskiego... Mam nadzieję, że własnie takich mniejszych postanowienia uda mi się dotrzymać.

ROZDANIE :)

A także z okazji nowego 2012 roku przygotowałam dla was małe rozdanie :) I mam nadzieję że dla osoby, która wygra będzie to miły początek super szczęśliwego roku :)


Zapraszam Cię do udziału w rozdaniu:
1. Jeśli jesteś obserwatorem mojego bloga (jeśli nie, zawsze możesz zacząć ;)) 
2. Jesteś pełnoletnia lub posiadasz zgodę rodziców do wzięci udziału w tym rozdaniu
3. Podzielisz się ze mną kilkoma ze swoich noworocznych postanowień, umieszczając je w komentarzu wraz z adresem mailowym.

Rozdanie zakończy się 15 grudnia o godzinie 23:59
Losowo wybiorę jedną osobę.

A teraz najprzyjemniejsza część, nagroda :)
Chciałam aby nagroda w tym rozdaniu była jak najbardziej osobista, dlatego mam dla was kosmetyki, które sama bardzo lubię i mam nadzieję że polubicie je również!!! :)
Sponsorem nagrody jestem ja sama. :)



Zapraszam do zabawy i jeszcze raz życzę szczęścia w 2012!!!



9 komentarzy:

  1. moje postanowienie na ten rok to brak postanowien ;) i tak nigdy ich nie spelniam ;)
    magda13021986@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje postanowienia ;)
    1. Mieć więcej czasu na czytanie książek
    2. Częściej podróżować
    3. Zabrać się w końcu za uzupełnienie bloga o podróżach
    4. Jeść mniej słodyczy a pić więcej wody
    5. być może zacząć w końcu szukać innej pracy - bo ta zaczyna być nieciekawa
    6. Zrobić, zwiedzić, zobaczyć... jeszcze więcej fajnych rzeczy niż w roku 2011 i aby mój kalendarz zapełniał się kolorowymi ulotkami, zdjęciami, pocztówkami itp ;)
    Pozdrawiam ;)
    Myszkaaa87@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje postanowienia:
    1. Jak zwykle zrzucić "zarobione" na święta kilogramy :)
    2. Zapuścić paznokcie!
    3. W końcu zrobić coś z włosami.
    4. Nie przejmować się błahostkami.

    agnieszkazg@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. na początek mam pytanko.cały czas musze pisać jako Anonimowa :((, gdyz nie umiem dodac bloga do obserwowanych. Jak to zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  5. będę próbować.a to moje postanowienia:

    - cieszyć się z codziennych, drobnych przyjemności, takich, jak owsianka rano, dobry film w tv, ciepły kocyk z herbatką, gdy na dworze plucha.
    - wdrożyć w życie kosmetyczny"projekt denko" ( każda z nas wie, jakie to trudne..
    - nadrobić zaległości książkowe
    - zaprzyjaźnić się na nowo z siłownią :)

    yustinel@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuję jako PeugeotCikowa :)

    moje postanowienia:
    Po pierwsze, a zarazem i najważniejsze –
    wymyślić jaki makijaż będę mieć w „TEN” dzień.

    Po drugie, nie obgryzać paznokci, bo co za tym idzie będę mogła znów fajnie malować pazurki, a to jest równoznaczne z tym, że w moich kosmetykach znajdzie się więcej lakierów
    i innych pierdółek do ciekawego manicure.

    Po trzecie, kupić w końcu tusz Maybelline Colossal!

    Po czwarte (zapewne jest to problemem wielu z Was) – zastosować coś na kształt zasady FIFO (first in, first out), czyli wpierw zużyć te kosmetyki, które już mi zalegają na półkach, a dopiero wtedy udać się do drogerii.

    Po piąte, lubię kupować sobie balsamy... niestety brakuje mi systematyczności w ich stosowaniu. Niech ten nadchodzący 2012 rok sprawi, że gdy kupię balsam, to nie zapomnę o nim, a jedyną rzeczą jaką zrobię – to szybko wyrzucę puste opakowanie ;)
    (http://peugeotcikowa.blogspot.com/search/label/otagowani)

    camille@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. To moze ja tez spróbuję szczęścia:)

    Obserwuję Cię jako Misia3006

    Ja mam jak zawsze wiele postanowien które sa zapisane w moim kalendarzyku ale kiedy konczy sie rok " łapie" sie na tym że nie realizowałam ich tz nie zaglądałam do tego co sobie zapisałam tylko żyłam z dnia na dzień ( jeśli mogę tak napisać ) wieć tym razem pewnie bedzie tak samo:)
    Ale jest jedno postanowienie które bede starala sie trzymac to żyć zdrowo :)))

    Powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o udało mi się zdążyć na rozdanie :D

    Jak wiesz obserwuję Cię z ogromną przyjemnością już jakiś czas, i pełnoletnia jestem, ale zgodę od rodziców także uzyskałam także mam cały pakiet ;))

    mail: Karusia71@gmail.com obserwuję jako sayyoudontloveme ;)

    Co do postanowień noworocznych jest ich cała masa, choć nikomu się do nich asekuracyjnie nie przyznałam, aby później nikt nie mógł mi wypomnieć, że nie dotrwałam :D Nie powstała też żadna lista w zeszycie, także to pierwszy raz gdy je ujawnię :D

    Nie będę oryginalna czyli nr 1. kilka kilo mniej :D jak każda kobieta, ale przynajmniej co druga w każdej chwili swego życia mam jeden ten sam cel zrzucić kilka kilo i zawsze ponoszę klęskę :D zobaczymy jak będzie w tym roku ;))

    nr 2 papierosy!! Rzucić to w cholerę :D

    nr 3 oszczędzanie i zmiany w wykonywaniu zakupów, zawsze systematycznie przynajmniej raz w tygodniu jechałam do centrów handlowych na zakupy, albo zamawiałam coś online, szło na to pełno kasy, a jak to zwykle bywa większość się nie przydała, dlatego teraz mam cel, aby do czerwca nie robić zakupów, skutecznie odkładać wszystko do skarpety, a w czerwcu pojechać do Niemiec na meega meeega shopping bez trzymanki. I chyba mi się to uda, bo patrząc na to co jest w sklepach, odechciewa się wydawania kasy ;)

    nr 4 skończyć budowę domu i wykończeniówkę :D

    nr 5 rozwinąć się zawodowo (tu pozostanie ciut dyskretna)

    no ufff koniec :D

    miłego dnia Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie wezmę udział w rozdaniu :)
    A moje postanowienia noworoczne nie są zbytnio oryginalne :) Po 1 chciałabym zrzucić 2-3 kilogramy. Nie jest to dużo, ale zamierzam je wyćwiczyć nie zmieniając zbytnio mojego jadłospisu. Zobaczymy jak mi pójdzie :) A po 2 muszę trochę mniej kupować, zwłaszcza tych mniej potrzebnych rzeczy, bo później często zdarza mi się wyrzucać praktycznie nietknięte produkty. Po 3 cieszyć się z każdej chwili :) Reszta moich noworocznych pragnień i postanowień pewnie wyjdzie w praniu :))
    Mój email: toszi@onet.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń