23.1.12

Lakiery lecą do....

Nie dość że dzisiejszy dzień był jednym z tych okropnych i najgorszych, plus pogoda która humoru nie poprawia i mnóstwo pracy, tak że nie wiem kiedy skończę dzisiejszy dzień - nie lubię takich poniedziałków!!!
Więc szybciutko chciałabym poinformować o osóbce która przygarnie moje lakiery do paznokci. :)

Za pomocą random.org wylosowałam komentarz numer 2
I Belive I can Fly GRATULUJĘ! 
I mam nadzieję, że zaopiekujesz się tymi lakierami (na pewno będą grzeczne) ;) 

coffedoll

3 komentarze:

  1. wiesz co całe szczęście mam rodzinę w USA i znajomych w UK, więc czasem ciocia, czy koleżanka kupią mi coś i wyślą z USA oczywiście jako gift ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaa Dziękuję ;D Na pewno oswoją się z moją gromadką ;D Dziękuję ;D ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog:) http://fashionmee3.blogspot.com/ zapraszam i obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń