20.1.12

Kilka lakierów do oddania :)

W końcu zabrałam się za ogarnięcie pudelka z lakierami do paznokci. Znalazłam kilka prawie nie używanych (ewentualnie sprawdzałam kolor malując jeden paznokieć). Stwierdziłam, że z nich już nie skorzystam, ale strasznie szkoda aby nowe lakiery lądowały w koszu. 

I teraz pytanie czy może, któraś z was miałaby ochotę się nimi zaopiekować? 

Jeśli tak, to piszcie w komentarzach (nie zapomnijcie podać maila) i dodajcie mojego bloga do obserwowanych, jeśli jeszcze tego nie robicie ;)

Tak więc przez cały weekend możecie się zgłaszać! (koniec rozdania w niedzielę o 23.59).  A w poniedziałek wylosuję jedną osobę do której pojadą te lakiery. :)



A w paczce znajdą się:
H&M zestaw 4 lakierów spring nails
H&M czerwony lakier  o nazwie Going To The Opera
CHI ceramic nail lacquer w czerwonym kolorze o nazwie Miss Shop A-Lot
Manhattan koralowy nr 43K
My Secret dwa lakiery: żółty nr 129 i pomarańczowy nr 143
Sensique złoty nr 258


5 komentarzy:

  1. Widzę tam piękną musztardkę z H&M :) Chętnie przygarnę :)
    toszi@onet.pl

    Buźki! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie fajne ;) szczególnie żółty i koralowy ;D
    Myszkaaa87@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  3. magda13021986@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie się zaopiekuję Twoimi lakierami - myślę, że towarzystwo moich bardzo im się spodoba ;]

    obserwuję jako : PeugeotCikowa, a mój mail - camille@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń