12.1.12

I LIKE INSTAGRAM

Od kilku tygodni jestem uzależniona od aplikacji instagram. :)
 Oto kilka zdjęć z ostatnich dni:


 


  

1. Ulubione lakiery do paznocki ostatnich tygodni (od lewej Catrice nr. 440 I Wear My Sunglasses At Night; Catrice nr. 490 Iron Marmaiden; Essence nr. 02 circus confetti).
2. Idealne niedzielne śniadanie: pyszna kawa i jeszcze ciepłe croissanty z czekoladą! 
3. Guilty pleasure - prażone solone migdały + czekoladowe wafelki.
4. Relax time elektroniczne wydanie Glamour USA + ukochana woda.
5. Baletki z River Island już czekaja na wiosnę.
6. Dekoracje świąteczne - suszone kwiaty hortenscji + złota farba w sprayu.
  


Robienie i publikowanie zdjęć za pomocą tej aplikacji sprawia mi ogromną frajdę. Jeśli chcecie być na bieżąco z tym co się u mnie dzieje i macie ochotę pooglądać troszkę zdjęć zapraszam  do śledzenia mnie na instagramie - @coffedoll


ZAPRASZAM DO UDZIAŁU W MOIM ROZDANIU, KTÓRE KOŃCZY SIĘ 15.01.2012!!!

2 komentarze:

  1. Sliczne te zdjecia:))) piekne te balerinki z RI sama bym sie na nie skusila :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana jestem bardzo do tyłu, bo przyznaje bez bicia nie mam żadnej wiedzy na temat tego ;))))

    OdpowiedzUsuń