17.12.11

ŚWIĄTECZNE ZAKUPY

Uff świąteczne prezenty mam już kupione! Podziwiam tych, którzy mają ochotę, czas i wytrzymałość do robienia zakupów w centrach handlowych w weekend przed świętami! Ja byłam tam tylko 30 minut łapiąc upatrzone rzeczy i ustawiając się w kolejce do kas, a czuję się jakbym spędziła tam pół dnia!
W tym roku prezenty będą pachnące! A to dzięki kuponie z Douglasa który dostałam parę tygodni temu a ostatnio odnalazłam. Daje nam on zniżkę 20% na zakup zapachów.





W Rossmanie oprócz obłędnie pachnącego masła do ciała, wrzuciłam również ulubiony korektor pod oczy Maybelline oraz pomadkę Rimmel z serii Kate Moss w kolorze 05 - ciemny róż.





A teraz relaksuję się przeglądając blogi, przy kawie i domowym pierniczku łosiu ;) A w planach na dzisiaj mam jeszcze ogarnięcie szafy co jest nie lada wyczynem!





Miłego wieczoru!

1 komentarz:

  1. oo ciekawa pomadka ta z serii Rimmel Kate Moss :)

    OdpowiedzUsuń