14.12.11

OFFICE SPACE

Moja praca wymaga ode mnie również pracy w domu, musiałam więc zorganizować sobie przestrzeń do pracy, gdyż siedzenie z laptopem na kanapie może jest wygodne, ale na pewno nie jest zdrowe dla mojego kręgosłupa ;)
Chciałabym wam pokazać co udało mi się stworzyć, gdzie mi się całkiem miło pracuje i skąd najczęściej do was piszę. Zapraszam na mały backstage...



Wymarzyłam sobie białe biurko i i krzesło, ale jak na razie nie znalazłam takiego które spodobałoby mi się na tyle abym mogła zabrać je do domu ;)
Tak się składa, że od jakiegoś czasu mieszkam znowu z rodzicami, więc zaadaptowałam biurko, które już było w domu.
Jednak musiałam dodać również coś "mojego" :)
Lustro w czarnej ramie pochodzi z Ikei - nabytek z zeszłego tygodnia, miałam zamiar przemalować je na biało, ale o dziwo podoba mi się w oryginalnym kolorze.



Lampka również pochodzi z Ikei - bardzo spodobał mi się jej styl i delikatny plisowany abażur. Postawiłam ją na części mojej kolekcji magazynów Vogue aby stała wyżej i dawała więcej światła, z powodu awarii górnego oświetlenia.
Elle i InStyle - czekają na przejrzenie w poszukiwaniu inspiracji na prezenty gwiazdkowe, a chwile te ma mi uprzyjemnić puszka coca-coli light :)


Talerz z mlecznego szkła ze złotą obwódką, kupiony na targu staroci, służy jako miejsce do przechowywania drobnych, nowych albo często używanych rzeczy. Znajdują się tu np. okulary przeciwsłoneczne, zegarek czy najnowsze lakiery do paznokci.
Świeca z lewej pochodzi z Ikei (Tindra) i jest o zapachu waniliowo- ciasteczkowym, co mi bardzo odpowiada bo w sezonie zimowym najczęściej palą się u mnie waniliowe świeczki. Natomiast ta z prawej została kupiona w zeszłym roku, niestety nie pamiętam w jakim sklepie.


A ja z kubkiem herbaty z miodem i cytryną leczę małe przeziębienie i planuje najbliższe dni.



3 komentarze:

  1. Śliczny ten kącik ;) to lustro by mnie jednak chyba rozpraszało ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie to sobie wszystko zorganizowałaś i jaki porządek, u mnie niestety panuję wieczny nieład, będzie ze mnie fatalna gospodyni :D i widzę BB uwielbiam jeżynki nie wyobrażam sobie innego telefonu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba Twój kącik. Jest stylowy i klimatyczny!

    OdpowiedzUsuń