8.12.11

MIRROR NAILS HOT OR NOT?






Już od dłuższego czasu intrygowały mnie lustrzane paznokcie, zawzięcie też szukałam odpowiedniego lakieru do paznokci, lecz nic nie dawało takiego efektu...
Ostatnio znalazłam lustrzane naklejki na paznokcie z Essence, niestety folia z której są zrobione jest za gruba, nie można ich ladnie dopasować do płytki paznokcia i nie przetrwały nawet jednego dnia.  Stąd moje pytanie: czy może znacie takie które sa łatwe w aplikacji i wytrzymają więcej niż jeden dzień? Będę wdzięczna za wszystkie rady jak uzyskać efekt tafli lustra na paznokciach.


4 komentarze:

  1. coffedoll mi się one bardzo podobają, ale niestety nie umiem takich zrobić :D nawet nie próbowałam tej folii z essence zresztą w ogóle mało ich kosmetyków próbuję ;) a dostałam podkład Clarins Skin Illusion Mineral & PLANT EXTRACTS ;) póki co jestem na tak, recenzje dodam jak trochę poużywam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę takie paznokcie! Muszę przyznać, że efekt jest niesamowity! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy efekt przyznaję, dodaję do obserwowanych bo zapowiada się ciekawie i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy16.12.11

    Jest coś takiego co się nazywa Maybelline Mirror Image. Niestety właśnie szukam w internecie i nie mogę znaleźć :( Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga www.osobistastylistka.blox.pl - tutaj pozwolę sobie wpadać bo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń