27.12.11

CHRISTMAST PRESENTS

Witajcie po tych krótkich choć intensywnych Świętach. Muszę przyznać, że prawie ze łzami w oczach wstawałam dzisiaj rano do pracy. Zazdroszczę na maksa studentom i uczniom że mają jeszcze tydzień wolnego! Ale na pocieszenie pochwalę się wam, jakich cudownych Mikołajów miałam w tym roku, którzy w 100 % trafili z prezentami w mój gust!

Oczywiście to co coffedoll lubi najbardziej - kosmetyki! I tutaj mam podejrzenie, że któryś z Mikołajów czyta mojego bloga ;)



1. Juicy Couture - Viva La Juicy (zapach +balsam do ciała)
2. MAC- Mineralize Skinfinish - Soft and gentle 
3. Za - zalotka różowa!!! 
4. Mascara Dior- Diorshow Extase
5. Bransoletka skórzana z błyszczącymi kamieniami


I oczywiście pod choinką znalazłam również książki:


1. Charles Bukowski - Kłopoty to męska specjalność - książka jednego z moich ulubionych pisarzy.
2. Wegańska bogini i Wegańska bogini w kuchni - polskie wersje ksiażek Kim Barnouin i Rory Freedman "Skinny Bitch", które od dawna chciałam przeczytać.


Mam nadzieję, że wasz Mikołaj lub Mikołaje przynieśli prezenty z których jesteście super zadowolone, oczywiście chętnie poczytam o tym co znalazłyście pod choinką!
Buziaki!


8 komentarzy:

  1. świetne prezenty :)

    zapraszam do siebie :
    http://www.niezwykle-piekne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oj Mikołaj był hojny dla Ciebie :)
    a co do tego, że zazdrościsz studentom - pamiętaj, że już niedługo sesja, więc sporo z nich właśnie ten wolny czas poświęca na pisanie prac, zbieranie notatek i naukę :)

    ja akurat mam to szczęście, że zarówno studiuję i pracuję, więc zaraz po świętach wróciłam do pracy a w między czasie robię prace zaliczeniowe i studiuję notatki :)

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja Kochana toleruję na oczach jedynie beże i brązy, więc ta paletka byłaby dla mnie idealna, tylko gdzie Ty swoją dorwałaś? Widziałam kilka na allegro, ale trochę się boję, czy to nie będzie bubel :/ co do maacadami to ja właśnie do tej maski się przymierzam, bo słyszałam o niej same ochy i achy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. małe chińskie rączki potrafią wszystko podrobić haha a średnia cena paletki na all to 200 zł. Też uwielbiam kosmetyki do włosów aussie, jak także bardzo polecam john frieda root awaking najlepsze kosmetyki ;) Teraz jeszcze zadowolona jestem z tej odżywki schwarzkopf, bo naprawdę włosy są po niej cacy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne prezenty.
    Hm... Chyba muszę zabrać się za jakąś ciekawą książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Juicy Couture! Świetne prezenty i ważne, że to co chciało się dostać ;D ;)

    OdpowiedzUsuń