7.12.11

6.12

Nie spodziewałam się prezentu z okazji mikołajek, z racji tego że już dawno temu z tego wyrosłam ;) No ok, może nie do końca, bo parę dni temu sama zrobiłam sobie mikołajkowy prezent i kupiłam tą torbę i okulary na asos.com. I własnie wczoraj rano dostałam paczkę z tymi rzeczami, ogromna torba asos i duuuże okulary river island.

Moja mama również chciała  się w mikołaja i wyciągnęła mnie na zakupy, jako że nic ciekawego z ubrań nie znalazłyśmy, troszkę zaszalałam w drogerii natura przy szafie z essence i catrice. :)
Szczególnie, że bardzo rzadko odwiedzam tą drogerię.

Mam nadzieję, że wczoraj Mikołaj również o was pamiętał ;)






4 komentarze:

  1. oh uwielbiam kobo!
    raczej grzeczna nie byłam..no może czasami!:-)
    to cudo to bluzka!pokażę ją w zestawie w następnym poście!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Kochana uwielbiam zakupy na asos.com jak już tam wejdę to ciężko mi wyjść i kończy się na tym, że przez kilka dni non stop kupuję, przekleństwo haha :D a prezenty dostałaś cudowne , no cóż grzeczne dziewczynki dostaję masęęęę prezentów :D buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ajj zazdroszczę:)

    http://monika-melanie-myslak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja bardzo dawno nie byłam w Naturze... Teraz przebywam akurat w rodzinnych stronach i póki mogę intensywnie odwiedzam SuperPharm nabijając sobie przy tym punkty na kartę :)) A cóż to za cudo z Kobo o pięknym kolorze? Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń