11.11.11

TODAY I DON'T FEEL LIKE DOING ANYTHING...

Lubię długie weekendy szczególnie z jednego powodu. Nie muszę się nigdzie spieszyć, martwić że z czymś nie zdążę... mogę po prostu spędzić cały dzień w wygodnym dresie, oglądając ulubione filmy albo czytając książki. Lubię się czasami po prostu porządnie polenić. I tak też minął mi mój dzisiejszy dzień...

Całkiem przyjemnie spędziłam czas na czytaniu tej książki ( wiem wiem tysięczny wpis na kolejnym blogu o tej samej książce) i wgłębianiu się w tajniki pracy w świcie mody. 



Wieczór natomiast spędzę przy kominku z dobrym czerwonym winem i jednym z moich ulubionych filmów z cudowną Audrey Hepburn "Rzymskimi Wakacjami".


   

 

zdjęcia weheartit.com

2 komentarze:

  1. tysięczny wpis o tej samej książce, nie zmienia faktu, że jest cudowna !

    OdpowiedzUsuń
  2. oj fajnie czasem się tak polenić... ja na czytanie książek niestety nie mam tyle czasu, ile bym chciała, ale moim sposobem na wypoczynek jest jakaś słodka przekąska, zimne piwo i film...

    pozdrawiam,
    www.peugeotcikowa.blogspot.com/
    Znajdziesz mnie również tutaj:
    http://www.facebook.com/pages/PeugeotCikowa/148841288544832
    ;*

    OdpowiedzUsuń