5.9.11

NEW HAIRSTYLE ???

Wrzesień jest dla mnie od wielu lat miesiącem zmian. I chociaż od wielu miesięcy zarzekałam się, że za nic nie zetnę włosów, to coraz częściej chodziła mi po głowie krótsza fryzurka. Tym bardziej gdy zobaczyłam zdjęcia Olivii Palermo (nie wiem jakim cudem nie zwróciłam wcześniej uwagi na jej fryzurę!) zakochałam się i w kolorze i w cięciu. Prostym i eleganckim. Nie ukrywam, że znudził mi się już blond odcień moich włosów i chętnie powróciłabym do bardziej naturalnego ciemnego blondu z odrobina brązu, a wizja krótszych o ponad 20 cm włosów oznacza również mniej czasu spędzonego z suszarką w dłoni! :)
A co wy myślicie o takiej fryzurze?





7 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się pierwsze zdjęcie, ten kolor plus lekko pofalowane włosy - cudo ;) Co do prostych w tej długości nie jestem przekonana, ale każdemu pasuje co innego, wiadomo :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają takie włoski :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się taka długość podoba. Nie za długie, nie za krótkie, w razie czego można też upiąć, kręcić, prostować i w ogóle wszystko. Sama dążę do takiej długości, ale w drugą stronę. Zapuszczam i nie wiem czy wytrwam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Love it!:)

    www.kingline18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. She's so beautiful :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem szczerze, że ja sama mam regularnie ciągotki do tego typu fryzury! Jest ona ponadczasowa, elegancka i naprawdę dodaje uroku! Poza tym dużo łatwiej ułożyć włosy tej długości niż dłuższe. Ja mam obecnie włosy do końca łopatek. Naprawdę bardzo chciałam je zapuścić, ale widzę, że z każdym centymetrem jest im coraz ciężej. Jest mi ich okropnie szkoda, choć zawsze marzyły mi się piękne, długie włosy do pasa. Muszę przeanalizować wszystkie za i przeciw...

    OdpowiedzUsuń