11.7.11

KOSMETYCZKA W PODRÓŻY

Za oknem szaleje burza, a ja znalazłam w końcu chwilę aby spokojnie usiąść z kieliszkiem wina i  nadrobić zaległości w wirtualnym świecie.
W ramach jeszcze po wyjazdowych wspomnień chcialabym się z wami podzielić tym co spakowałam ze sobą na wyjazd wakacyjny jeśli chodzi o kosmetyki do makijażu. I muszę tu zaznaczyć, że byłam z siebie mega dumna bo zazwyczaj w podróż zabierałam 3 razy więcej rzeczy!


Wybaczcie "czyste inaczej" pedzle, ale zdjęcie zrobione było w trakcie rozpakowywania. :)


Twarz:
1. Woda termalna Avene
2. Podkład Bourjois Healthy Mix
3. Podkłas Estee Lauder Double Wear Light
4. KorektorMac Studio Finish Concealer
5. Bibułki Matujące z Drogerii Natura
6. Puder Mac Studio Fix
7. Ukochany bronzer w Chanel
8. Róż Maybeline w musie
9. Róż mineralny Mac w kolorze Dainty

Usta
1. Balsam EOS - owoce leśne
2. Błyszczyk Gosh
3. Pomadka Maybelline w kolorze Fuchsia

Oczy
1. Tusz do rzęś Bourjois Volumizer
2. Eyeliner Essence w kolorze Midnight in Paris ;)

Pędzelki Hakuro Flat Top, Pędzelek do pudru i różu Essence i Hakuro do eyelinera
Miętowy lakier Revlon i koralowa klamra do włosów.

Pewnie zdziwicie się, że nie wzięłam ze sobą ani jedngo cienia, ale po cichu liczyłam, że uda mi się  w końcu kupić pewną wymarzoną rzecz. Przeszukałam w marcu wszystkie Sephory w Rzymie i niestety nigdzie jej nie było. Ale Paryż mnie nie rozczarował i gdy zobaczyłam napis Sephora na Polach Elizejskich wiedziałam że tam ją kupię!

Moją wymarzoną i długo wyczekiwaną NAKED PALETTE z Urban Decay!



Kolory cieni są prześliczne, napigmentowanie bardzo mocne i ta paletka jest taka jak ją sobie wymarzyłam :)


Oprócz paletki przywiozłam oczywiście breloczki z wieżą Eiffla oraz perfumy z perfumerii Fragonard- przyjemny kwiatowy zapach o nazwie belle de nuit. Oczywiście przygarnęłam też kilka butelek francuskiego wina, które niestety znikają w zatrważającym tempie!





4 komentarze:

  1. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę KILKA kosmetyków, które bardzo chętnie bym przygarnęła. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Widze ze jestes bardzo podekscytowana wycieczka do Paryza, bylam we Francji ale nie mialam jeszcze okazji owiedzic stolicy... cos czuje, ze takze sie w niej zakocham!

    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń