17.7.11

IDEALNE NIEDZIELNE ŚNIADANIE - PANCAKES Z BORÓWKAMI !!!

Gdy w niedzielny poranek budzą mnie leniwe promienie słońca i wiem że przed sobą mam cały wolny dzień to jest idealny czas na pyszne śniadanie! Dzisiaj miałam ochotę na pancakes z borówkami i odrobiną bursztynowego syropu klonowego i pyszną kawę latte!
Zapraszam na gotowanie z coffedoll ;)

Potrzebne składniki:

  • Borówki amerykańskie 
  • 2 duże jajka
  • ok. 400 ml. maślanki
  • ok. 400 ml. mąki
  • 1/2 łyżeczki soli
  • 3 łyżki stołowe cukru
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • ok. 50 ml. roztopionego masła
  • syrop klonowy
Najważniejsza zasada jest taka, że suche i mokre składniki mieszamy w osobnych miskach.

W pierwszej mąkę, cukier, sól i proszek do pieczenia:


W drugiej: ubijamy jajka aby były lekkie i puszyste oraz dodajemy maślankę:


Następnie do miski z suchymi produktami dodajemy wymieszane jajka z maślanką oraz roztopione masło i mieszamy dokładnie. 


Powstaje dosyć gęsta masa: Możemy dodać teraz borówki i wymieszać albo dodać je dopiero na patelni, ja własnie tak robię.


Rozgrzaną patelnię smarujemy odrobiną masła i smażymy pancakesy (układając kilka borówek). Smażymy na złotobrązowy kolor z obu stron. 


Po usmażeniu polewamy syropem klonowym.



Mam nadzieję, że spodoba się wam ten przepis i gotowanie ze mną ;) Bo mam w planie jeszcze kilka kulinarnych postów...
A teraz zabieram kawę i pancakesa i idę rozkoszować się pysznym śniadaniem na tarasie!


A wam życzę słonecznej i przyjemnie leniwej niedzieli!

5 komentarzy:

  1. Racja! Pyszności.

    Również życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pysznie to wyglada!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi!
    Mmm...i like it!
    I follow your blog))
    Follow me?

    http://alinochkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jak smakowicie wygląda<3 chyba też sobie taki zaraz zrobię:D jeśli masz ochotę zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie śniadanie idealne!

    OdpowiedzUsuń