8.6.11

PRODUKTY NA LATO CZĘŚĆ I

Na zewnątrz od kilku dni niezmiennie ponad 30 stopni...  Po całym dniu spędzonym w pracy marzę tylko o tym aby wskoczyć pod chłodny prysznic i z zimny mojito położyć się na kanapie do tego obejrzeć jakąś lekką komedię a potem do łóżka :)
Jednak wczoraj wieczorem zmusiłam się na wyjście i zabrałam moją Mamę do kina, a przed seansem na małą rundkę po sklepach.
I tak na 15 minut przed filmem niespodziewanie (akurat;)) zawędrowałyśmy do Douglasa. I tak w biegu chwyciłam parę rzeczy.




Zestawu kosmetyków z IsaDora nie dało się nie zauważyć, przyciągnęły moje spojrzenie jaskrawo pomarańczowym opakowaniem...
Zestaw zawiera kosmetyki do makijażu z SPF - co uważam jest bardzo fajnym pomysłem na letnie miesiące.W jego skład wchodzą:

1. Sun Protecting Gel Bronzer SPF 10 - delikatnie brązujący żel do twarzy i dekoltu.
Dla mnie jeszcze jest trochę za ciemny, ale myślę że jeszcze parę dni spędzonych an słońcu i bedzie fajna alternatywa dla podkladu. Na pewno plusem jest to ze nie ma w sobie brokatu i nie barwi twarzy na pomarańczowo!
2. Sun Protecting Compact Powder SPF 8 - półtransparentny brązer w kompakcie dający matowe wkończenie.
Delikatny brązer który ma w sobie delikatne dorbinki ale nie są one nachalne i widać je tylko w słońcu. Nie da się go nałożyc za duzo a mocniejszy efekt uzyskamy przez budowanie kolejnych warstw.
3. Sun Protecting Lip Gloss SPF 8 - żelowy błyszczyk w kolorze 28 Fuchsia
Piękny odcień fuksji który idelnie współgra z opaloną cerą i brązerem na policzkach. Całkiem niezle się utrzymuje na ustach, tylko zapach mógłby być przyjemniejszy.
Jako fanka bronzerów musiałam mieć ten zestaw! A najfajniejsze jest to że cały kosztował 39 zł. więc jest to chyba niezła cena za 3 pełnowymiarowe produkty.

Oto kilka zdjęć tych produktów ( od lewej żel, puder, błyszczyk)




Na pewno będę testować przez najbliższe tygodnie i dam znać jak się sprawdzają.
Mam jeszcze kilka produktów które kupiłam z myślą o lecie i niedługo podzielę się z wami moją opinią na ich temat:)

A jakie produkty Wy, kochane polecacie na lato? :)
Buziaki!

3 komentarze:

  1. I love the shimmery colours. Your blog is really cute.

    I wish you all the luck in the world with your blog (although I am sure you don't need it).

    All the best,
    Voe.
    _________________________________________
    http://lipstick-and-pearls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. lato, lato... fajnie by było w końcu skończyć sesję i zacząć korzystać - ze słońca i z kosmetyków na lato... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Awesome blog! I really love your swatches and your pictures in general!
    XOXO
    Catanya

    OdpowiedzUsuń