3.5.11

Kwietniowe najlepszości!

Witam gorąco w ten chłodny majowy dzień.
Postanowiłam założyć blog, w którym będę mogła dzielić się z wami tym co lubię, kocham, co mnie fascynuje, inspiruje, po prostu wszystkim co sprawia że na mej twarzy pojawia się uśmiech :)

Zacznę od podsumowania kwietnia i tego co bardzo lubiłam w zeszłym miesiącu.

1. Podkład Estee Lauder Double Wear Light w kolorze 1.0




Sprawił, iż mimo mojej mieszanej cery nie świeciłam się w ogóle i to bez żadnego pudru!
Kolor najjaśniejszy czyli 1.0 na początku był troszeczkę za ciemny, ale po wystawieniu buzi na słoneczko przez parę dni, pasuje idealnie!
Używam go od 2 tygodni, zobaczymy jak będzie dalej rozwijał się ten romans ;)









2. Puder brązujący prasowany Sun Bronzing Powder Stila kolor nr. 2


Kupiłam go prawdę mówiąc, ze względu na cenę, w ubiegłe wakacje na stronie strawberrynet.com, w promocji za niecałe 40 zł.
I skradł moje serce. Chociaż jako maniaczka bronzerów co jakiś czas kupuję nowy to i tak najczęściej sięgam po ten.
Kolor bardzo mi odpowiada średni brąz z delikatnym złotymi drobinkami, tak malutkimi że w ogóle ich nie widać na twarzy. Idealnie nadaje się do konturowania.
Została mi już sama końcówka, więc prawdopodobnie kupię go po raz kolejny.
Chyba że polecicie mi coś równie dobrego :)





3. Błyszczyk Revlon w kolorze Coral Reef




Piękny koralowy odcień, który bardzo dobrze utrzymuje się na ustach.
Jak robi się ciepło z radością po niego sięgam.
Mój Must Have nadchodzących wakacji!













4. Chloe, Chloe




Zapach nad którego zakupem zastanawiałam się bardzo długo.
Klasyczny kwiatowy świeży zapach idealny do noszenia na dzień, szczególnie wiosenną porą.
Jest to zapach który uwielbiam! I uważam, że to jest właśnie ten MÓJ zapach.













5. Książka Marilyn Monroe, Fragmenty



Zawiera wiersze, zapiski i listy Marilyn, które ukazują ją jako bardzo wrażliwą, samotną i zagubioną osobę.
Książka, której co prawda nie przeczytałam jeszcze do końca, ale sprawiła, iż stereotypowy obraz Marilyn Monroe, który tkwił w mej głowie zmienił się diametralnie.

Polecam tę książkę wszystkim!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz