8.5.11

Codzienna Pielęgnacja.

Jestem  posiadaczką cery mieszanej ze skłonnością do wyprysków.  
Chyba najgorsza możliwa kombinacja!
Ciągle poszukuję produktów które nawilżyłyby suche partie twarzy, zmatowiły świecącą się brodę i nos oraz ewentualnie działały antybakteryjnie na pojawiające sie od czasu do czasu niespodzianki.
Dlatego, też moja codzienna pielęgnacja zmienia się dosyć często.
Produkty które dzisiaj pokażę goszczą w mojej łazience już od jakiegoś czasu więc mogę się już na ich temat wypowiedzieć.



1. Avene płyn micelarny
Myślałam ze będzie tanszym odpowiedniki Biodermy.
Muszę się nieźle namęczyć aby zmyć makijaż, nie wspominając już o żelowym eyelinerze czy zwykłej czarnej kredce do oczu!
Normalnie nie kupiłabym tak wielkiego opakowania ale te było w promocji i kosztowało tyle samo co o polowe mniejsze. Bioderma moim zdaniem jest o niebo lepsza!

2. Mydełko do mycia twarzy Clinique
Pod choinkę dostałam cały zestaw 3 kroków Clinique dla skóry w typie 2.
Mydełko jest mega wydajne bo myję nim twarz 2 razy dziennie od stycznia i została mi go jeszcze ponad polowa!
Zapach ma niezbyt przyjemny, ale jestem zaskoczona jaki efekt daje w połączeniu z silikonowa myjka( z żelu do mycia twarzy loreala). Skóra jest tak czysta że aż "piszczy"!
Na pewno kupię ponownie ale nie wiem czy nie w formie żelu...

3. Peeling przeciwtrądzikowy PURRITIN Iwostin
 Ma zapach drzewa herbacianego którego osobiście nie znoszę.
Złuszcza naskórek jak każdy zwykły peeling ale szału nie ma, dobrego oczyszczenia też.
Pomimo tego, że lubię markę Iwostin to jest to jeden z najsłabszych ich produktów jakich używałam.
Nie sprawdza się na mojej skórze, ale to może dlatego ze już nie jestem nastolatką z trądzikiem?;)

4. Toniki Clinique z zestawu 3 kroków typ 2 oraz z zestawu Anti-blemish Solutions
Stosuję tylko na miejsca tłuste czyli czoło nos i brodę.
Dobrze podsuszają wypryski, ale maja za duża zawartość alkoholu aby stosować je na cala twarz.
Używam ich tylko wtedy kiedy miewam problemy ze skórą.

4. Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion i krem z serii Anti-blemish Solutions
Pierwszy doskonale sprawdził mi się zimą i wczesną wiosną gdy skóra twarzy była dosyć mocno przesuszona.
Dobrze ją nawilżał i makijaż całkiem nieźle sie na nim trzymał.
Drugi stosuje tak jak toniki tylko w czasie gdy miewam problemy z cera.

5. Olejek ginkgo+sanddorn Natuderm botanics z drogerii Natura
Z wyciagiem z ginkgo i rokitnika
Stosuję go najczęściej na noc, doskonale nawilża, a skóra rano wygląda na rozświetloną i wypoczętą.
Olejek wchłania sie po ok 20 minutach i spokojnie można nakladać na niego podkład.
Nie powoduje ze skora przetłuszcza sie bardziej, wbrew przeciwnie skora zaczęła wydzielać mniej łoju.
Stosuję go od miesiąca i bardzo go polubiłam.

6. Rival de Loop Hydro feuchtigkeitsarme Haut
czyli żel nawilżający z rodzimej firmy rossmanowskiej.
Byłam bardzo zadowolona z kuracji ampułkowej Hydro z tej samej serii, wiec postanowiłam zakupic ten żel i stosować, jako super nawilżającą bazę pod makijaż.
Niestety, nie dość że wchłania sie błyskawicznie i nie czuć na skórze żadnego nawilżenia, to jeszcze ma zapach kiepskich męskich perfum.
Jako, że szkoda mi zawsze wyrzucić jakiś kosmetyk stosuje go na szyje i dekolt.

7. Ziaja HerbikaPlant krem ożywczo-kojący z olejkiem awokado
Zawsze wracam do niego gdy mam bardzo przesuszona skore.
Wierna jestem mu od paru lat i nie pamiętam już, które to już moje opakowanie.
Przy kuracji Epiduo bardzo dobrze łagodzi podrażnienia.

8. Avene Triacneal i Epiduo.
Dzięki Triacnealowi bardzo poprawił mi się stan cery.
Zaś teraz jestem w trakcie kuracji żelem Epiduo.

9. Kremy pod oczy Dr. Harnik
Zakupione w TK Maxx
- wrinkle filler stosuję wieczorem aby zapobiegać zmarszczkom
- sop puffy eyes (żel) rano aby odświeżyć spojrzenie.
Nie uczulają mnie i nie powodują podrażnień.


Na zbliżające się lato zaczynam poszukiwania dobrego kremu z filtrem, który jest lekki i nie zatyka porów. Posiadacie może taki i możecie  go polecić? Chętnie przeczytam :)


3 komentarze: